Veelgestelde vragen
Hier vindt u een overzicht van vragen die ons vaker worden gesteld. Bekijk ze en wie weet zit het antwoord op uw vraag er wel tussen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Mag ik een geboekte reis in geval van een COVID-19 besmetting kosteloos annuleren?
Wanneer uw reis vanwege een corona besmetting niet door kan gaan, mag deze kosteloos worden verschoven. Wel met dien verstande dat als de gekozen nieuwe periode duurder is, deze meerkosten bijbetaald dienen te worden.
Een eventuele minderprijs verrekenen of kosteloos annuleren is helaas niet mogelijk.
Ik wil een afwijkende boeking doen, is dit mogelijk?
Natuurlijk! Wij helpen u graag met uw vraag. U kunt ons bellen, mailen of het contactformulier invullen.
Is er op Park Drentheland een laadpaal voor elektrische auto’s?
Sinds 2022 hebben wij drie laadpalen met ieder twee aansluiting op het park staan. Let op: het is niet toegestaan met stroom uit de accommodaties uw elektrische auto op te laden.
Kan ik zelf een plaats/accommodatie voorkeur aangeven?
Ja, dit is mogelijk. U kunt dit telefonische doorgeven of per mail. Hieraan zitten kosten verbonden. Dit heeft te maken met de optimalisering van het planbord.
Zijn er accommodaties met een omheinde tuin?
Momenteel hebben wij twee woning met een omheinde tuin. Dit is een paviljoen voor 6 personen (4 personen XL) met nummer 112 en een paviljoen voor 6 personen met nummer 103.
Mag mijn huisdier mee op vakantie?
Huisdieren zijn welkom op zowel de camping als in de accommodaties! Er is niets leuker dan het Drents-Friese Wold te ontdekken met uw trouwe viervoeter. Indien u uw huisdier(en) mee wilt nemen kunt u dit direct bij het uitzoeken van uw accommodatie of kampeerplaats bij het reisgezelschap aangeven. Ons aanbod wordt dan gefilterd en er worden dan alleen nog de mogelijkheden getoond waar uw huisdier welkom is. De bijkomende kosten worden getoond op uw reserveringsoverzicht tijdens het maken van de boeking.
Zijn er huisdiervrije accommodaties beschikbaar?
Van onderstaande accommodatie types zijn een aantal huisdiervrij (op basis van beschikbaarheid)
- Paviljoen voor 6 personen
- Drenthe Chalet Comfort
Is de huur van bedlinnen verplicht?
Nee, dit is niet verplicht. Wel is het gebruik van bedlinnen verplicht. Dit hoeft u niet van Park Drentheland te huren, u kunt ook uw eigen mee brengen. Mochten onze medewerkers bij vertrek constateren dat u geen gebruik heeft gemaakt van bedlinnen tijdens uw verblijf dan kunnen extra kosten in rekening worden gebracht in verband met kosten voor wassen.
Wat is het verschil tussen bedlinnen en het bedservice pakket?
Wanneer u kiest voor een bedlinnen pakket ligt het bedlinnen bij aankomst voor u klaar op bed. U dient het bed dan zelf op te maken. Kiest u voor het bedservice pakket dan hoeft u niets te doen. De bedden staan bij aankomst opgemaakt voor u klaar. Hierbij zit ook de handdoeken set en een douchesetje.
Wat voor bedden en beddengoed is aanwezig in de accommodatie?
In de accommodaties zijn 1 persoonsbedden. Kussens, dekbedden en moltons zijn aanwezig.
Is er Wi-Fi aanwezig op het park?
Het park beschikt over glasvezelaansluitingen. Hierdoor heeft u goede Wi-Fi verbinding op het hele park.
De campinggasten ontvangen per 2 personen één WiFi voucher. Eén voucher kunt u gebruiken voor 2 apparaten. Extra WiFi vouchers zijn te koop bij de receptie voor €10,00. Deze zijn een week geldig en kunt u gebruiken voor 2 apparaten. De paviljoens beschikken over ieder hun eigen Wi-Fi modem, daardoor heeft u ook in deze accommodaties een goede internetverbinding.
Hoe laat kan ik inchecken bij Park Drentheland?
De door u gehuurde accommodatie staat vanaf 15.00 uur tot uw beschikking. Komt u met caravan, camper of tent? Dan kunt u terecht vanaf 13.00 uur.
Mocht u eerder arriveren en uw accommodatie is al schoongemaakt, dan is het uiteraard geen probleem om eerder in te checken. Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk klaar te zijn, maar een schone accommodatie staat bij ons voorop! Wilt u verzekerd zijn van een vroege incheck? Dit is mogelijk o.b.v. beschikbaarheid. Vraag naar de mogelijkheden
Als wij de accommodatie zelf schoonmaken, hoeven wij de schoonmaakkosten dan niet te betalen?
Uiteraard zijn wij blij als u de accommodatie schoon achterlaat. Wij vragen u de accommodatie bezemschoon achter te laten, eventueel gehuurd bedlinnen af te halen en alle inventaris op de plaats terug te zetten waar u dit heeft aangetroffen. Schone accommodaties staan bij ons hoog in het vaandel. Om de gasten die na u in de accommodatie zullen verblijven dezelfde schone accommodatie te kunnen garanderen zijn de schoonmaakkosten verplicht.
Waar kan ik parkeren?
Er mag 1 auto geparkeerd worden op de oprit van de woning of op de daarvoor bestemde centrale parkeerplaats. U kunt één kenteken doorgeven om door de slagboom te gaan. Extra auto's dient u te parkeren op de parkeerplaats voor de slagbomen.
Mag ik BBQ’en op het park?
Het is toegestaan om te BBQ-en maar er zijn geen barbecues aanwezig.